Verplaatst naar rustiger plek en goed weer! - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu Verplaatst naar rustiger plek en goed weer! - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

Verplaatst naar rustiger plek en goed weer!

Door: Anja v. St.

Blijf op de hoogte en volg Anja

28 Juli 2010 | Frankrijk, Périgueux

Zondag hebben we ons rustig gehouden, zodat we maandag er beetje tegenaan kunnen. Want we moesten weer gaan inpakken / opruimen. We zijn namelijk maandag verhuist naar andere, rustiger plek op de zelfde camping. Na het inpakken de auto ingeladen, moesten we even een uurtje wachten tot we de sleutel van de nieuwe stacaravan kregen en zaten we lekker op het terras en gelukkig scheen de zon ook lekker. :) Nadat we de sleutel kregen moesten we natuurlijk weer uitpakken en inrichten. Tot onze verbazing had de nieuwe caravan een ander inrichting en was deze nieuwer, moderner en nog wat mooier dan vorige stacaravan. In de middag na het opruimen besloten we in een plaatsje Perigueux een hapje te gaan eten en boodschappen doen om de voorraad weer aan te vullen. In de avond hebben we folders bestudeerd voor wat we graag de komende dagen willen doen. Dan nog een spelletje UNO gedaan tot het bedtijd was.

Dinsdag 27 juli na een rustig ochtendje thuis, zijn we begin middag vertrokken naar Grotten van Villars. Het was een druipsteengrot waar ik samen met moeder naar binnen ging. Het was ongeveer 13 graden we hadden ons voorbereid door ons wat warmer aan te kleden, want het was buiten zo’n 30 graden. Het was om mooi te zien en ook wel een beetje spannend af en toe. De ene keer werd het heel donker en gingen alle lichten uit, waarna als een soort bliksem alle lichten weer aangingen en weer mooie dingen te zien waren.
Na we grot hebben bezocht zochten we mijn vader weer op, namen we lekker ijsje en reden we weer terug naar ons camping. Dat was nog een hele rit, want de TomTom stuurde ons over kleine wegen, dat zou de snelste route zijn…