Dagje slecht weer en laatste dagje Sarlat - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu Dagje slecht weer en laatste dagje Sarlat - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

Dagje slecht weer en laatste dagje Sarlat

Door: Anja v. St.

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 Augustus 2010 | Frankrijk, Périgueux

Zondag 1 augustus hadden we jammer genoeg een slecht weer dagje. Het was een dag met veel regen en onweer. Dus zijn we gewoon lekker op de camping gebleven, veel gelezen en het spel Uno gedaan. We hebben prima vermaakt!

Vandaag maandag was onze laatste dag. We hebben nog een leuk uitstapje gemaakt naar het plaatsje Sarlat. Dat bleek een erg druk stadje met veel toeristen, waar we een uurtje hebben rondgekeken en daarna gauw weer zijn vertrokken. Daarna zijn we doorgereden naar een bijzondere attractie: eeuwenoude rotspartij waar mensen hebben gewoond in rotswoningen. Eigenlijk was het een heel stadje, waarin ze dingen lieten zien hoe ze vroeger (in de Middeleeuwen) hebben geleefd en gewoond . Hierna zijn we terug gegaan naar een leuk plaatsje, waar we pizza hebben gegeten. Dat was in de tuin van een restaurant met tafeltjes tussen de minigolf , dat was wel apart om mee te maken. Helaas hadden we geen tijd om te gaan golven, want we moesten weer terug reis naar de camping. Nu gaan we de laatste avond op de camping doorbrengen, voordat we morgen weer terug reizen richting Parijs en vervolgens woensdag weer in Nederland zijn.

Groetjes

• 02 Augustus 2010 - 20:50

Karsten:

Rochetaillee!!! Ja, dat was erg leuk... ben ik een paar jaar geleden ook geweest :-) En toen was Sarlat la Canéda wel heel leuk, hihi, daar zat onze camping bij :-) FIJNE TERUGREIS!