Vakantie begonnen, de eerste dagen. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu Vakantie begonnen, de eerste dagen. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

Vakantie begonnen, de eerste dagen.

Door: Anja v. St.

Blijf op de hoogte en volg Anja

19 Juli 2010 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal,
Gisteren waren we in de loop van de ochtend vertrokken vanuit Nederland richting Frankrijk (Parijs). We kwamen veilig rond 16:30u aan op de camping vlakbij Parijs. We hebben een paar tassen uit auto gehaald en de stacaravan ingericht. Want we gaan dinsdagochtend weer verder rijden naar onze eindbestemming, het gebied Dordogne. Daar blijven we 2 weken. Dan hoeven we niet weer alles op te ruimen enz. Slim he.

We zijn vandaag met de trein de stad Parijs ingegaan en daar een bustour gedaan. Het was prachtig weer, eigenlijk best warm hoor. Maar we zaten lekker op het bovendek van een dubbeldekker in de zon en met een lekker windje. Onderweg zijn we een paar keer gestopt, o.a. bij de Eifeltoren en daar nog even toegekeken. Was weer leuk om te zien. We hebben in een restaurant om de hoek van de Notre Dame nog een hapje gegeten. Daarna zijn we weer terug gegaan richting camping. Even lekker tot rust komen, om morgen weer een autorit van ruim 500km verderop te reizen.

Gr Anja

Anja

Ik ben Slechthorend. Opleiding tot Horeca Assistent niveau 1 en Basiskok niveau 2 afgerond. Werkt bij @brasserienl en Louis in Den Haag. En lid van club SH-Jong Website: http://www.cooltennis.nl

Actief sinds 04 Aug. 2008
Totaal aantal bezoekers 19941