Laatste dag, al terug in NL - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu Laatste dag, al terug in NL - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

Laatste dag, al terug in NL

Door: Anja v. St.

Blijf op de hoogte en volg Anja

04 Juli 2010 | Nederland, Voorburg

Hello!
Sorry dat blog beetje later kant geplaatst werd, ik moest namelijk volgend dag gelijk aan werk kwam er geen tijd om blog af te ronden.
Blog van 30 juni
Het is alweer laatste dag. Vanavond weer naar huis.

We zijn eerst op ons gemak gaan ontbijten, en vervolgens spullen gaan inpakken en uitzoeken wat nu mee moet en wat later in koffer of rugzak moet. Want we moesten uitchecken daarna kon je koffers nog in hotel achterlaten zodat we nog even op pad konden in Londen rond lopen voordat we echt naar huis gingen. We zijn namelijk naar het winkel van Harrods gegaan. Die wilde ik graag zien! De luxe grote warenhuis, zoals bijvoorbeeld ‘V & D’ in Nederland. Daar heb ik wel iets kleins aardigheid gekocht om aan denk uit Londen. :) En een doosje met bonbon om eens te proeven.

En toen was het tijd om weer terug te keren naar ons hotel om daar ons koffer op te halen.
Daar weer spullen anders inpakken wat je wel nodig hebt etc. Erna vertrokken we, nog in Londen tijd half 3 smiddags. Na metro reizen kwamen we bij trein station daar weer zoals heenweg “inchecken”.
Gewacht tot we 16u trein konden nemen richting Brussel. In die tijd ging de klok weer uur terug gezet worden werd het alweer 17u dat we aankwamen in Brussel. Een uurtje overgeslagen? :O :P
Na aankomst in Brussel, moesten we snel mogelijk uitstappen naar volgend trein die richting Den Haag ging. We hadden 15 minuten tijd om trein te halen. We hebben gered hoewel trein wat later aankwam scheelt weer extra tijd . ;-) En zo kwamen we weer half 10 in Den Haag aan.
Daar kwam mijn broer me weer ophalen. En toen was ik weer om 22:00u weer thuis. Goh was wel even wennen zo rustig verkeer, in Londen echt drukte!! Maar vond top!

Het was top dagen papa en mama, bedankt!

Groetjes!