Gisteren wimbledon en vandaag busrit. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu Gisteren wimbledon en vandaag busrit. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

Gisteren wimbledon en vandaag busrit.

Door: Anja v. St.

Blijf op de hoogte en volg Anja

29 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello,

Een blog van gisteren maandag 28 juni.
We waren rond kwart voor 6 gaan opstaan, en gaan opfrissen want half 7 moesten we gaan ontbijten. Na ontbijt vertrokken we rond kwart over 7 richting metro naar Wimbledon. We kwamen rond kwart voor 8 op veld waar we aan kunnen sluiten in een rij van Wimbledon. Daar kregen we boekje met kaartje in ons handen. Met dat kaartje konden we vele uren later bij kassa gaan betalen.
Het is afwachten, staan en zittend op grasveld. Ik weet niet eens hoeveel minuut/uur later werd, werden we naar voren geroepen en daar moesten we weer gaan zitten. Daar bleven we echt een tijdje zitten. Er was geen stoel dus je zit hele tijd op de grond geen pret gevoel lag ik af en toe op de grond soms viel ik in slaap, dus even lekker indommelen. Het werd al gelijk vroeg in ochtend warm het was prachtig weer!!!

Tijdens wachten hadden we contact met personen die ook bij ons stond/zaten te wachten.
Was aardige engelse mensen die aan ons evaring vertelde. Het veld waar we staan wachten is voor de avond/nacht een camping plek waar mensen zich kunnen overnachten. Die worden 6u wakker gemaakt om tenten weer af te breken en in rij aansluiten enz. Heeft zij vorig jaar gedaan. Ik geloof dat ze toen niet naar binnen is gegaan want ze heeft niet kunnen slapen omdat niets stil was die nacht ze houden het wakker. Heeft ze daarom denk kaartje verkocht aan ander als ik het goed heb kunnen begrijpen. En zij hebben afgelopen vrijdag 25 juni de spannende wedstrijd meegemaakt die bizare potje die ik op tv heb ook gevolgd. Niet te geloven!!! Zij ging die dag weer samen met haar man die nog niet mee was gegaan. :) Was leuk om met hun te bezig houden tijdens wacht.

We werden weer geroepen van ons rijtje weer konden opstaan en we gaan in de beweging.
We liepen naar het poort en na tijdje lopend kwamen we in hal waar we ons rug zakken enz gecontroleerd werden. Erna sluit je bij kassa aan om te gaan betalen voor de kaartjes. En dan stap je echt binnen het wimbledon en daar ben je er dan na 3uur en half uur wachten. :)

We keken rond en het schema voordat we ergens wedstrijd gingen kijken. Op grote scherm bij grasveld heuvel of bij andere tennisbanen waar we wel mochten toekijken. De 2 grote station tennisbanen waren voor ons geen toegang. Wel kon je na laatste wedstrijd afgelopen zijn in de avond even rond kijken. Er waren ook veel shops kraampjes of binnen grote winkel daar keken we ook rond. Natuurlijk heb ik wat gekocht. ;) We zijn ook even in museum geweest, het was voor ons verwacht dat een kort rondje was wel voor aardig prijsje moesten bijleggen vonden we een beetje vreemd wegens dat je ook nog betaald van kaartje, waarom nog dat bijbetalen?
We hebben ook paar keer de 2 engelse mensen ontmoeten op park was weer grappig. :)

Het ziet er eigenlijk eruit alsof je in pretpark rondloop zo druk!!!
We hebben zo verschillende banen gekeken of op grote scherm dat ik niet zo meer weet om welke personen heb gekeken enkel en dubbel. Natuurlijk wel de bekende Nadel, ferdere enz op het grote scherm hebben gekeken.

Rond 8 avond gingen we terug richting ons hotel. Kwamen we half 10 weer terug in onze hotel. We waren zo moe, of ik vooral dat ik direct in bed lag en gauw sliep.

----

Blog van vandaag dinsdag 29 juni.

We sliepen beetje uit na 2 dagen vroeg op van reizen en wimbledon. Gingen we na 9u opstaan en na 11ven na het onbijt deur uit naar de stad londen rond gekeken bustour genomen. En ergens hapje gegeten. Voor de rest veel met bus rond meegereden. Na we gegeten hebben besloten we weer terug te gaan naar ons hotel. En in ons hotel nog in tuin koffie drinken en te gaan rusten.
Morgen is er weer een dag, eigenlijk laatste dag alweer gaat snel!

Tot volgend blog.