De dag is aangebroken, goede reis gehad! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu De dag is aangebroken, goede reis gehad! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

De dag is aangebroken, goede reis gehad!

Door: Anja v. St.

Blijf op de hoogte en volg Anja

27 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello!
Eindelijk was vandaag de dag aangebroken, vanochtend vroeg werd ik half 6 wakker na korte nacht hebben geslapen. Kwart voor 7 kwam de taxi ons ophalen die ons naar station bracht HS.

Rond half 8 kwam de eerste trein aan die naar Brussel ging, dat ging vlot kwamen we binnen 2 uur aan in Brussel. In Brussel bleven we nog ruim 2 uurtje hangen voor de volgend trein die naar Londen ging. Voordat we de trein namen, hebben we even toilet opgezocht en koffie gedronken. Erna zijn we gaan inchecken, koffer inladen rugzak en ander spulletjes die gecheckt worden, etc. Heb ik nog nooit meegemaakt. Na het inchecken kon we 2de trein instappen. Dan ga je naar richting Frankrijk daar nog tussenstop. Daar vanuit gaan we tunnel onder de water van noordzee over naar Engeland. Dat reis duurde ook ruim 2 uurtjes. Na aankomen in Londen namen we nog metro naar ons hotel.

We kwamen netjes om 15u aan in Londen tijd, in NL is het 16u. (uur eerder)
Na zo’n reis gingen we even spullen opruimen en ons opfrissen. En even bij hotel tuin wat gaan drinken. Erna zijn we even het route bestuderen hoe we maandag (morgen) wimbledon in kunnen en waar we moeten verzamelen. Daarna hebben we even lekker ijsje gekocht. Na ijsje op waren namen we weer metro naar centrum Londen daar gingen we beetje rond kijken en pizza gaan eten.

Na we gegeten hebben, zijn we terug gegaan naar ons hotel. Even lekker rond hangen in ons hotelkamer. We zijn aardig moe na zo’n reis en drukte in Londen.

Trouwen s het is best mooi weer in Londen, misschien wel te warm?

Tot de volgende keer…