Wisselend weer - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu Wisselend weer - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

Wisselend weer

Door: webmaster Anja cooltennis

Blijf op de hoogte en volg Anja

12 Augustus 2009 | Duitsland, Trier

Dinsdag 11 augustus
Zijn we met somber weer vertrokken met de auto naar in de buurt van Saarburg een garage om even voor klein probleem van auto. Erna zijn we doorgereden naar Saarburg daar even wat gaan drinken op terras. We hebben kort gehouden wegens regenbui weer naar auto gegaan reden we naar een plaatsje Idar-obrestein rond gekeken en wat dingen gekocht, en ijsje gaan eten. We zijn daarna weer eindje terug gaan rijden naar huis. Het was best lange rit naar verschillende plek gaan rijden.
Daarna hebben we lekker hapje gaan eten bij het restaurant van Landal park, heerlijk vis dagmenu gegeten. Het was pittige reis dag veel draaien en heuvel dat ik in de avond best moe was. Hebben we lekker op de bank gehangen dvd gekeken.

Woensdag 12 augustus
Is de dag dat ik eindelijk na dagen wachten wegens somber weer te gaan mountainbike met mijn vader samen. Als eerste fiets gaan uitzoeken om sleutel te gaan halen en konden we eind ochtend vertrekken naar het bos toe. We hadden best gelukt met mooie weer er scheen volop zon, met aardig wind. Het was mooi gezicht in het bos aardig klimmen en weer naar beneden dat ging verschillend ene meer steilen etc. Na beetje zoeken om het dorp even pauze te nemen om broodje te eten en op terras kop koffie gaan drinken. Erna zijn we weer terug bos in gegaan, helaas reden we even verkeerde weg dat we weer stukje terug moeten rijden. We kwamen namelijk op zelfde plek wanneer we ongeveer uit dorp kwamen voordat we gingen brood eten. Was wel geinig om zelfde plek te vinden die we gelukkig konden herdenken. Het was een leuk tocht, we waren ruim 5 uurtjes onderweg, we schatten iets van 25km hebben gefietst, dat ga ik binnenkort nog uitrekenen vind ik wel leuk om te weten.

Tot volgend blog.