Eerste dagen - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: webmaster Anja cooltennis

Blijf op de hoogte en volg Anja

04 Augustus 2009 | Duitsland, Trier

Hallo,

Vrijdag 31 juli vertrok ik naar Duitsland in de buurt van Trier (Luxemburg). Het is een leuke huis, een huis in driehoek vorm. Beneden woonkamer met keuken , eettafel, badkamer, slaapkamer met tweepersoons bed. Boven 2 aparte slaapkamers met 2 bedden. Ik slaap boven, de 2de kamer is vrij gebruiken we voor losse dingen, rommel , etc. We hebben een mooie plek om buiten in tuin/terras te kunnen zitten. We hebben eerst in de buurt kennis gemaakt op het Landal park. De eerste avond wezen eten in het restaurant, lekker buiten op het terras. Zaterdag 1 augustus was een beetje ‘’rust dag’’, vooral even boodschapjes doen om dingen in huis halen. Het was mooi weer, zodat we de hele middag buiten hebben gezeten. Zondag 2 augustus was het een beetje somber weer. We waren toch even op pad gegaan naar een evenement over stenen, sieraden etc, die 1x per jaar een weekend word gehouden. Het was erg leuk en er was heel veel te zien. Maar op laatst kon ik echt ff geen stenen meer zien. We zijn daarna ff wezen eten bij pizzeria en vervolgens naar huis gegaan thuis nog lekker tv/dvd gekeken. Maandag 3 augustus was het weer ook niet zo lekker, wisselend (dik) bewolkt en regenachtig. Hebben we wandeling gemaakt en een beetje geluierd in het huisje. In de avond een uurtje wezen bowlen. Ik werd 2de van de 3, het was leuk om even te gaan bowlen nadat ik tijdje niet had gedaan.

Groetjes.