Het eerste dag donderdag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu Het eerste dag donderdag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anja Steenbrugge - WaarBenJij.nu

Het eerste dag donderdag

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het eerste dag donderdag

Na kort nacht hadden we moeite om vroeg bij zwemmen op tijd te komen tot 1ste wedstrijd begon. Dat we wat later aan kwamen dan gepland hebben. Jammer had loop tijd en zoeken naar juiste entree van onze stoelen te vinden, we de 1ste NL zwemmer gemist hebben die al eerder voor half 11 heeft gezwommen dan wij echter 10:25u klaar voor zaten. Wij dachten 10:30u begon.
Aan het einde kwam er nog ander NL in actie. Ik vond op laatst meer indruk kreeg op hun beperking handicap. Eerder wedstrijd deden meesten zelfstandig bij de startblok. Op laatste paar ronde werden er hulpmiddelen gebruikt:
- Zittend duiken op startblok
- Of steun krijgen van coach terwijl je op startblok nog kunt staan.
- In zwembad bij startblok vasthouden
- In zwembad liggend de coach vasthouden aan zijn/haar benen.

Na zwemmen gingen we ff hapje eten op olympische park. Erna zijn we uit olympische park gegaan naar een ander locatie. Voor zitvolleybal wedstrijd, was wel benieuwd of er plaatsje is omdat geen nr stoel gereserveerd is, je zelf een plek kan kiezen als er plek is.
Vond wel bizar om te zien hoe zitvolleybal is, werkt precies zelfde als volleybal alleen zittend is enige verschil.
Vraag alleen af, krijg je geen blauwe plek????

Daarna zijn we naar Holland House gegaan om te kijken of nog wat ticket kunnen kopen voor 1 van de wedstrijd waar nederland mee aan doet. Het is gelukt om ticket te kopen voor zaterdagmiddag zitvolleybal waar Nederland mee aandoet. Is dat niet fantastisch? :)
Erna zijn we in dat winkel centrum hapje gaan eten. Helaas sloeg mijn moeheid toe dat ik echter ff rust moet hebben na het eten terug reis naar ons hotel.

Tags: Londen